Mary Kay Headquarters, Dallas, Texas, USA

Mary Kay Headquarters, Dallas, Texas, USA
Mary Kay Headquarters, Dallas, Texas, USA

Rabu, 22 Oktober 2014

Mary Kay TimeWise Liquid Foundation

Sekadar perkongsian,

Sebelum ini, saya juga hadapi masalah memilih bedak asas yang sesuai. Kebanyakannya tidak best dipakai. Nak2x lg utk kegunaan harian & selamat utk digunakan tanpa menutup pori2x kulit wajah.

Yang menyebabkan saya tak suka ialah :
-rasa melekit.
-susah untuk diratakan (bertompok).
-apabila berpeluh, bedak menjadi tidak sekata dan comot.
-penampilan kulit wajah tidak sekata.

Namun begitu, ada juga bedak asas yang cantik tapi penggunaannya tebal hanya sesuai utk mekap pengantin dan artis2 utk show di TV. Maka ia tak sesuai untuk kegunaan harian.

Masalah saya selesai apabila saya mengenali produk MARY KAY. Dengan menghadiri kelas kecantikan sy dpt mencuba dari set pencuci sehinggalah produk mekap, saya sangat berpuas hati. Apa yg mbuatkan sy jatuh cinta adlh kerana Mary Kay TimeWise Liquid Foundation serta produk mekapnya memang direka khas utk kesesuaian penggunaan harian. Warna mekapnya sangat sesuai untuk harian juga. Berasaskan mineral.
Dr set penjagaan wajah hingga lah ke mekap sy suka..kulit sihat baru mekap pon nampak cantik & kelihatan natural tanpa mekap yg keterlaluan. .

Anda pasti teruja untuk merasai sendiri produk2 ini..saya sedia membantu untuk konsultasi dan pemilihan warna yang sesuai dengan kulit anda.
Set temujanji untuk kelas kecantikan saya seterusnya untuk mencuba..

Terdekat kelas kecantikan sabtu ini di Putrajaya. .
Pm / whatsapp
0193721611 ( ‪#‎norinmk‬ )
Professional Mary Kay Ind. Beauty Consultant
Like my page | MAKEUP NURI MARY
https://m.facebook.com/profile.php?id=123875141002311&ref=bookmark

Tiada ulasan:

Catat Ulasan