Mary Kay Headquarters, Dallas, Texas, USA

Mary Kay Headquarters, Dallas, Texas, USA
Mary Kay Headquarters, Dallas, Texas, USA

Khamis, 12 Januari 2017

Perunding Kecantikan Mary Kay

Sejak mula promosikan produk kosmetik, satu benda yang saya pentingkan adalah jaminan keselamatan untuk pengguna yang memakai produk kecantikan ni.
Kerana saya juga adalah seorang yang sangat pentingkan kualiti, keselamatan, kandungan sesuatu produk & menjamin hasilnya dengan selamat.

Tidak dinafikan ramai kalangan kita khususnya wanita memang suka sangat pilih produk yang cepat putih dalam masa seminggu atau beberapa hari kerana nak sangat cepat cantik atau putih tanpa melihat dari sudut kualiti dan jaminan keselamatannya. hati-hati para wanita atas pemilihan produk yang anda gunakan itu. opppss bukan wanita sahaja, para lelaki pun tak terlepas juga ye :)
Asalkan ada kulit..hehe..

Sebab tu orang seperti saya tak kisah melabur lebih sedikit untuk set penjagaan kulit saya kerana saya tahu kulit yang sihat dapat mengelakkan segala masalah kulit yang akan berlaku seperti jeragat dan kulit kusam. Saya tak mahu kelihatan kulit putih bersih tapi untuk jangkamasa panjang kulit saya sebenarnya nipis & rosak..sesal kemudian tiada gunanya !
Jadi tak salah kan berlabur sikit untuk mendapatkan khidmat yang terbaik buat diri sendiri. Kulit muka bukan pakai sekejap..tetapi adalah aset wanita yang perlu dijaga sampai bila2x..

Ini salah satu contoh website yang sarankan beberapa jenis produk yang selamat digunakan oleh semua jenis individu yang menginginkan kulit yang sihat. salah satunya dah tentulah dari jenama Mary Kay sendiri. Pada sesiapa yang belum mencuba saya sarankan elok la anda cuba dahulu @ dapatkan sesi konsultasi.

Sebarang pertanyaan pasal produk #MARYKAY boleh pm saya atau whatsapp 019 372 1611..Pakar perunding kecantikan anda..
#ilovemymarykay

Tiada ulasan:

Catat Ulasan