Mary Kay Headquarters, Dallas, Texas, USA

Mary Kay Headquarters, Dallas, Texas, USA
Mary Kay Headquarters, Dallas, Texas, USA

Rabu, 1 November 2017

Malacep

⚘⚘⚘⚘⚘
MARY KAY MELACEP SKINCARE REGIMEN

Kesesuaiannya. Sesuai untuk kulit kering, normal, kombinasi dan berminyak serta kulit sensitif. Kalau berjerawat, rawat dulu masalah jerawat.

Made in Korea. Dicipta khas untuk wanita Asia.

Pengguna Mary Kay yang selama ini dah pakai BE atau TW, gunalah MelaCEP range untuk kesan yang lebih WOW.

🖎*Pencuci.* Sangat pekat. Sedikit berbuih. Guna sedikit sudah memadai. Senang dibilas. Tidak mengeringkan kulit. Selamat digunakan bersama berus Skinvigorate. Ini adalah unique selling point bagi cleanser ini. Cukup lembut untuk digunakan hari-hari. 2x sehari, pagi dan petang.

🖎*Freshener.*
Mesti digunakan selepas wajah dibersihkan. Freshener ini melembapkan wajah. Berfungsi sebagai pelengkap cucian. Lepas cuci, mesti sapu Freshener.

🖎Selepas Freshener sapu *Ultimate Serum.*

Freshener akan bantu Serum meresap dengan lebih cepat ke lapisan bawah tempat penghasilan melanin. Serum ini akan menjadikan sel kulit anda berwarna jernih. Inilah yang menjadikan kulit anda nampak berkilau dan bercahaya.

🖎Lengkapkan pemakaian set ini dengan *Ultimate Cream.* Krim mewah ini sesuai digunakan siang dan malam. Krim ini menjadikan kulit anda dewy (berembun). Mudah diserap kulit. Melembapkan kulit serta-merta. Kesan sekata pada kulit ketara lepas guna 4 minggu. Kesan pigmentasi lebih pudar selepas 3 bulan pakai.

Nota. Sekiranya kulit rasa kering lepas cuci, tambahkan pemakaian Timewise Softener ke kulit lepas sapu Freshener. Selang-selikan pemakaian Whitening Mask dengan Timewise Gel Mask.

😎Utk siang, tambah Sun protector dalam regime skincare MelaCEP. Jangan berpanas.

Sekiranya kulit rasa tak selesa memakai Ultimate Cream, pakai TW moisturizer pada waktu siang. Jadikan Ultimate Cream itu krim malam 😴anda.

Whitening Mask. Mesti rajin pakai 2 hingga 3 kali seminggu. Pakai tebal hingga tak nampak warna kulit. Jika kulit rasa gatal semasa memakai mask, tebalkan lagi mask. Mask itu bantu melembapkan kulit. Mask ini senang dibilas.

Untuk kesan lebih hebat, tambah Replenishing Serum C+

Tiada ulasan:

Catat Ulasan