Mary Kay Headquarters, Dallas, Texas, USA

Mary Kay Headquarters, Dallas, Texas, USA
Mary Kay Headquarters, Dallas, Texas, USA

Isnin, 23 Disember 2013

Dunia Mary Kay_Ind. BEAUTY CONSULTANT

Sejak penubuhan syarikat ini oleh pengasasnya, Mary Kay Ash pada 1963 sehingga kini, Perunding Kecantikan yg berdaftar dgn Mary Kay telah mencecah jutaan orang di seluruh dunia di lebih 40 buah negara.
Dengan produk yang hebat - powerhouse utk skincare, body care, cosmetic dan wangian - budaya kerja yg ceria dan produktif, dilengkapi nilai serta falsafah yang diterapkan di dalam syarikat membuatkan ramai wanita yg menyertainya berjaya dalam perniagaan mereka, malah telah berjaya menaiktarafkan kehidupan mereka dan keluarga.
Melalui perniagaan kecantikan MK, anda boleh memulakan perniagaan kecantikan anda dengan modal yg rendah, anda boleh bekerja mengikut masa yg anda sendiri tentukan (flesksibel), menjana pendapatan dengan berkongsi informasi dan produk kecantikan yg digemari oleh wanita, serta menikmati profit/keuntungan daripada jualan yg 100% milik anda.
Tidak perlukan premis perniagaan, tidak perlukan staff kedai, tidak perlu membayar bil elektrik or air kedai perniagaan. Boleh dijalankan di rumah, secara mobile dan menerusi internet (online) secara sepenuh masa atau separuh masa. Tiada stokis. Pilihan anda !
Bagaimana Mary Kay berbeza daripada produk kecantikan di luar sana?
Kerana MK adalah jenama yg eksklusif, tiada dijual di kaunter dan kedai2 ( tiada stokis ) kerana perlu faham misi kerjaya ini MEMPERKAYAKAN KEHIDUPAN WANITA .. Ianya hanya boleh diperolehi daripada Beauty Consultant yg terlatih dan bertauliah. Para pelanggan MK juga akan diberi customized service dan rundingan peribadi yg mengikut keselesaan dan keperluan mereka. Perhubungan consultant dengan pelanggan dan ahli pasukan, bukan setakat hanya perniagaan dan product/service, tetapi lebih menjurus kepada perhubungan jangka panjang.
Sangat menarik hati anda juga falsafah di Mary Kay
1st God , 2nd Family, 3rd Career
Menarik kan? jom sertai team Mary Kay
Pm@whatsApp
019 - 372 1611 ( ‪#‎Norinmk‬ )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan